مدیران اینده

کمک یار باشگاه مدیران اینده

مدیران اینده

کمک یار باشگاه مدیران اینده

با سلام من امیر محقق دانش آموز مدرسه سلام صادقیه هستم.در این وبلاگ هدف ما آشنایی بیشتر با فعالیت های مدرسه سلام صادقیه و کمک به جناب آقای مزینی در اداره وبلاگ باشگاه مدیران اینده است.همچنین در این وبلاگ مطالبی نیز برای سرگرمی نیز قرار داده میشود.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۵ آبان ۹۴، ۱۸:۵۶ - باشگاه مدیران آینده
    یاعلی ...
نویسندگان

آن شرلی

سه شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۳۷ ب.ظ

در این قسمت می پردازیم به رمانی هشت جلدی کلاسیک با نام آن شرلی که در ادامه به خلاصه ای از آن می پردازیم.به تمام دوستان خوبم این کتاب را توصیه میکنم.

خلاصه:

آنی شرلی دختری کک‌مکی است که موهای سرخ رنگی دارد و در یتیمخانه بزرگ شده‌است. او باهوش است، قوهٔ تخیل بی حد و مرزی دارد و با امید و پشتکار و مهربانی‌های ساده اش، سعی می‌کند زندگی جدیدی را آغاز کند. هرچند برای ورود به این دنیای تازه باید سختی‌های بسیاری را پشت سر بگذارد، ولی آینده در نظرش آنقدر زیبا و امیدبخش است که برای رسیدن به آن، با هر مشکلی کنار می‌آید و با هر شرایطی سازگار می‌شود.

ماجراها:

آنی در یتیم خانه بزرگ شده ولی در ۱۱ سالگی توسط خواهر و برادری سالخورده به نام ماریلا و متیو کاتبرت به سرپرستی قبول می شود و به عمارت گرین گیبلز در روستای اونلی می رود،اتفاقات زیادی پیش می آید و آنی بزرگ میشود،دوستان زیادی پیدا می کند،به داانشگاه و کالج می رود،ازدواج می کند و....

مجموعه ها:

از داستان آنی شرلی فیلم‌ها، کارتون‌ها، اپراها و.... زیادی ساخته شده. مشهورترین این فیلم‌ها ساختهٔ کمپانی سالیوان است: با بازی مگان فالوز و جاناتان کرومبی

  • امیر محقق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.